بررسی مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل MR100

نقد و بررسی

مودم روتر بی سیم LTE TP-Link MR100

روتر مودم بی سیم TP-Link MR100 LTE یک برند TP-LINK است که از شبکه های نسل چهارم پشتیبانی می کند. این مودم نیاز به تنظیمات پیچیده ای ندارد اما می توانید این مودم روتر را اجرا کنید و شبکه 4G پایدار و پرسرعت داشته باشید. میکرو سیم کارت خود را در اسلات داخلی سیم کارت قرار دهید و به راحتی از این محصول استفاده کنید. این روتر قادر است تا حداکثر 32 دستگاه را به طور همزمان دسترسی مطمئن فراهم کند. به عبارت دیگر می توانید تا 32 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به طور همزمان متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

همچنین یک رابط ورودی LAN برای اتصال رایانه های شخصی به صورت بی سیم وجود دارد. حداکثر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات در این مودم به ترتیب 150 و 50 مگابیت بر ثانیه است. این مودم روتر از دو آنتن داخلی 2.4 گیگاهرتز برای ایجاد شبکه Wi-Fi و دو آنتن خارجی برای اتصال به آنتن های BTS اپراتور استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کنترل والدین برای افرادی اشاره کرد که می خواهند برای دسترسی به اینترنت محدودیت زمانی تعیین کنند و بر مرور اینترنت فرزندان خود نظارت کنند. همچنین امکان ایجاد یک شبکه مهمان برای دسترسی سایر افراد به اینترنت وجود دارد. می توانید با استفاده از آداپتور 12 ولت داخل جعبه دستگاه را به جریان شهری متصل کنید. چهار پورت LAN 10/100 مگابیت بر ثانیه در پنل پشتی روتر مودم وجود دارد که یکی از آنها پورت LAN/WAN است. این پورت به کاربران این امکان را می دهد که دستگاه هایی مانند مودم کابلی را به این دستگاه جدید متصل کرده و حتی به کمک آن از اینترنت ADSL استفاده کنند. همچنین روتر TP-Link TL-MR100 از استاندارد بی سیم IEEE 802.11b/g/n پشتیبانی می کند و فرکانس کاری آن 2.4 گیگاهرتز است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Tp-Link)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل MR100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل MR100"، کلیک کنید.