بررسی مودم روتر بی‌ سیم نزتک مدل NZT-8830

توضیحات

مودم روتر بی سیم NZT-8830

مودم Neztec برای روتر بی سیم مدل NZT-8830 از برند Neztec می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

مودم 4G Naztech NZT-8830 یک دستگاه بسیار کارآمد و همه کاره برای اشتراک گذاری اتصال به اینترنت است. کیفیت ساخت برتر آن مشهود است زیرا از بهترین مواد ساخته شده است و دوام را تضمین می کند و آن را به انتخاب خوبی برای استفاده طولانی مدت و پایدار تبدیل می کند. طراحی شیک و هوشمند مودم بر جذابیت آن افزوده است، کلیدها با دقت طراحی شده اند. این مودم با تمامی اپراتورهای ایران سازگار است و با هر یک از آنها عملکرد بی عیب و نقصی را از خود نشان می دهد. یکی از مزیت های اصلی این مودم امکان ارسال و دریافت پیامک است که آن را از بقیه متمایز می کند.

این محصول شما را قادر می سازد تا از سیم کارت (با اینترنت فعال) برای اتصال سایر دستگاه های خود مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … در هر کجا که هستید به صورت بی سیم و از طریق اتصال 3G و اینترنت روی سیم کارت استفاده کنید. با استفاده از این محصول می توانید به صورت بی سیم اتصال اینترنت سیم کارت خود را با حداکثر ۱۱ کاربر دیگر به اشتراک بگذارید. بنابراین، این مودم برای افرادی که به یک دستگاه قابل حمل نیاز دارند که ویژگی هایی مانند اتصال سریع و ایمن 3G، اتصال بی سیم برای چندین کاربر و دستگاه را به طور همزمان ارائه دهد، ایده آل است. به عنوان مثال، اگر کار شما نیاز به کار از راه دور دارد و به اینترنت و اتصال به شبکه متکی است، اگر به دسترسی موقت به اینترنت نیاز دارید، یا اگر از آن دسته افرادی هستید که باید همیشه، در هر مکان و در زیر به اینترنت متصل باشید. در هر شرایطی، این محصول واقعا می تواند به شما کمک کند. انرژی این روتر توسط یک باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این روتر برق مورد نیاز را از طریق یک باتری لیتیوم یونی تامین می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر بی‌ سیم نزتک مدل NZT-8830" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر بی‌ سیم نزتک مدل NZT-8830"، کلیک کنید.