بررسی مودم بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer MR600

توضیحات

مودم بی سیم آرچر MR600 TP-Link AC1200

مودم بی سیم AC1200 TP-Link Archer MR600 محصولی از برند تی پی لینک می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

Archer MR600 جدیدترین روتر خانگی بی سیم TP-Link است که به شما امکان می دهد از اینترنت +4G استفاده کنید. ظاهر دستگاه با استفاده از همان زبان طراحی، شباهت زیادی به دیگر محصولات سری آرچر دارد. ابعاد، محل قرارگیری آنتن، نشانگرهای LED و پورت های پنل پشتی مشابه مودم های ADSL است. با این حال، اگر به پنل پشتی دقت کنید، می توانید اسلات سیم کارت را پیدا کنید. بدنه آرچر MR600 از پلاستیک مشکی مرغوب ساخته شده است. با اینکه براق است اما خراش ها را به راحتی جذب نمی کند و تنها مشکل آن تمایل به نشان دادن اثر انگشت است. اما با توجه به اینکه مودم خانگی مانند موبایل نیست که مدام در دست بگیرید و حرکت دهید، نمی توان این را نقطه ضعف آن دانست.

در پنل پشتی دستگاه، از چپ به راست، سوکت آداپتور برق، دکمه پاور، چهار پورت LAN گیگابیتی، دکمه WPS/Reset، دکمه روشن/خاموش Wi-Fi و درگاه سیم کارت با دو کانکتور مادگی در سمت چپ و راست این مجموعه پورت ها را تکمیل می کنند. از بین چهار پورت LAN یکی از نوع LAN/WAN است که می توان از آن برای اتصال دستگاه به مودم های کابلی ADSL، برای اتصال به آنتن های اینترنت نقطه به نقطه استفاده کرد. اما در مورد سیم کارت برای استفاده در MR600 Archer می توانید از سیم کارت تمامی اپراتورهای ایران و سایر کشورها استفاده کنید. یعنی اگر زمانی قصد مهاجرت دارید، مجبور نیستید با مودم خود خداحافظی کنید و به سادگی با نصب یک سیم کارت جدید می توانید در هر نقطه دیگری از دنیا از این مودم استفاده کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از مقاله tp-link)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer MR600" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer MR600"، کلیک کنید.