بررسی مودم بی سیم 4G هوآوی مدل E8372h-153

توضیحات

مودم بی سیم 4G هواوی مدل E8372h-153

مودم بی سیم 4G هواوی مدل E8372h-153 محصولی از برند هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

اکنون استفاده از شبکه‌های بی‌سیم آسان‌تر است. با معرفی فناوری های جدید، امکان استفاده از شبکه های اینترنتی در همه جا وجود دارد. اپراتورهای خدمات با پشتیبانی از پهنای باند پرسرعت LTE، انتقال داده ها را برای کاربران پرسرعت آسان کرده اند. استفاده از مودم هایی که از باند LTE استفاده می کنند بسیار سرگرم کننده است. سرعت انتقال داده با استفاده از LTE حدود 1 تا 5 مگابیت بر ثانیه است. مودم بی سیم E8372 از شبکه 4G پشتیبانی می کند و به راحتی با لپ تاپ شما ارتباط برقرار می کند. شما به راحتی می توانید مودم را به لپ تاپ خود متصل کنید یا فایل های خود را از طریق پورت Micro SD کنار بدنه مودم با دیگران به اشتراک بگذارید. این مودم می تواند 10 کاربر را به طور همزمان پشتیبانی کند. دو سوکت آنتن مدل TS-5 در محفظه مودم طراحی شده است تا برد آن را به راحتی افزایش دهد. نشانگرهای LED روی بدنه مودم قدرت آنتن دهی و قدرت وای فای را به شما اطلاع می دهند و دریافت پیامک چراغ را روشن می کند تا شما را مطلع کند. این مودم سبک وزن با استانداردهای شبکه بی سیم b/g/n سازگار است. همچنین قابلیت ارتباط با تمامی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک را دارد. با معرفی این محصول می توانید در همه مکان ها از جمله محل کار، رستوران و یا پشت فرمان خودرو در ترافیک شهری به اینترنت متصل شوید. لازم به ذکر است که این محصول برای تامین انرژی باتری خود از پورت USB استفاده می کند به همین دلیل برای اتصال به فندک خودروی خود به مبدل فندکی به USB نیاز خواهید داشت.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم بی سیم 4G هوآوی مدل E8372h-153" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم بی سیم 4G هوآوی مدل E8372h-153"، کلیک کنید.