بررسی سرویس اینترنت 2 مگابیت ADSL داتک همراه با بسته 8 گیگ (نیم بها) یکماهه

توضیحات

اینترنت پرسرعت ADSL2

اصطلاح ADSL یا (Asymmetric Digital Subscriber Line) (ADSL) نوعی اتصال اینترنت پرسرعت است که امکان استفاده همزمان از اینترنت و تلفن را فراهم می کند. روزانه هزاران نفر در سراسر جهان به استفاده از این فناوری روی می آورند و روش های ارتباطی دیگر را جایگزین آن می کنند.

اینترنت ADSL یا اینترنت پرسرعت +ADSL2 گزینه ای کارآمد است که به کاربران خانگی و تجاری این امکان را می دهد تا بدون استفاده از خط تلفن و تنها با استفاده از یک خط تلفن و مودم ADSL به صورت 24 ساعته به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

اگرچه این روش ارتباطی از سیم تلفن برای اتصال به اینترنت استفاده می کند، اما به دلیل ویژگی های فنی خاصی که دارد، هرگز تلفن را اشغال نمی کند و به کاربر امکان استفاده همزمان از اینترنت و تلفن را می دهد. سرعت بالا و اتصال مداوم، عدم نیاز به سیم کشی مجدد و اتصال به اینترنت 24 ساعته از دیگر ویژگی های این روش ارتباطی است.

مشخصات فنی

با توجه به اینکه با روش های قدیمی، منطق فنی انتقال اطلاعات در ارتباط با Dial-up مبتنی بر تبدیل اطلاعات به بسته های صوتی و انتقال آن به روش آنالوگ است، امکان استفاده همزمان از اینترنت و تلفن وجود ندارد. زمان، زیرا انتقال داده ها تلفن را اشغال می کند و جایی برای انتقال بسته های صوتی باقی نمی گذارد. اما در ارتباط با ADSL از آنجایی که داده ها به صورت بسته های اطلاعاتی و به صورت دیجیتالی منتقل می شوند، هیچ مانعی برای استفاده همزمان از تلفن و اینترنت وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر، «استفاده از اینترنت گوشی را اشغال نخواهد کرد». از طرفی ساختار دیجیتالی انتقال داده و استفاده بیشتر از فضای فرکانس سیم مسی رابط باعث افزایش سرعت ارتباط و در نتیجه بهبود کیفیت اتصال به دنیای اینترنت خواهد شد. از جمله ویژگی های مهم سرویس های ADSL می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال ثابت، مطمئن و مستمر به اینترنت، بدون نیاز به شماره گیری، تا 16 مگابیت بر ثانیه.
  • سرعت بالای تبادل داده ها، برنامه هایی مانند ویدئو کنفرانس و تلفن اینترنتی را قادر می سازد.
  • امکان استفاده همزمان چند نفر از سرویس اینترنت در منزل یا محل کار.
  • امکان ارائه خدماتی از قبیل دولت الکترونیک، پزشکی الکترونیک، آموزش سمعی و بصری، شبکه مجازی ویژه و ….
  • امکان استفاده همزمان از خط تلفن و سرویس اینترنت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سرویس اینترنت 2 مگابیت ADSL داتک همراه با بسته 8 گیگ (نیم بها) یکماهه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سرویس اینترنت 2 مگابیت ADSL داتک همراه با بسته 8 گیگ (نیم بها) یکماهه"، کلیک کنید.