بررسی توسعه دهنده ورایزون مدل Verizon LTE Network Extender

توضیحات

توسعه دهنده ورایزون توسعه دهنده شبکه Verizon LTE

LED پاور بسته به وضعیت دستگاه به رنگ سفید یا قرمز می درخشد. توسعه دهنده دارای یک ماژول GPS داخلی است که با برداشتن پوشش پایینی قابل دسترسی است.
صفحه LCD اطلاعاتی در مورد وضعیت ماهواره های GPS ردیابی شده و تعداد دستگاه های LTE متصل را نشان می دهد این دکمه نمایش اطلاعات اضافی دستگاه را روی صفحه LCD تغییر می دهد.

دکمه ریست

دکمه تنظیم مجدد اکستندر در پشت دستگاه به شما امکان می دهد دستگاه را به حالت اولیه کارخانه بازنشانی کنید. این می تواند برای عیب یابی، بازنشانی رمز عبور یا در صورت بروز مشکل در دستگاه مفید باشد. بازنشانی برق همه تنظیمات و تنظیمات را بازنشانی می کند. برای انجام بازنشانی، دکمه تنظیم مجدد را برای حداقل 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
تا زمانی که LED پاور برای نشان دادن تنظیم مجدد سفید شود. چند دقیقه صبر کنید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.

الزامات توسعه دهنده شبکه Verizon LTE

این دستگاه فقط از تلفن های همراه Verizon Wireless 4G LTE با فعال بودن تماس پیشرفته پشتیبانی می کند.
توسعه دهنده شبکه 4G LTE باید به پورت LAN روتر یا مودم با اینترنت همیشه روشن متصل باشد.
دسترسی با حداقل سرعت دانلود 10 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5 مگابیت بر ثانیه. سرعت دانلود 20 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 10 مگابیت در ثانیه یا بالاتر توصیه می شود.

توسعه دهنده شبکه 4G LTE به سیگنال GPS پیوسته از آنتن GPS ارائه شده نیاز دارد. برای تعمیر اولیه GPS، چهار سیگنال ماهواره ای GPS قوی باید در دسترس باشد. در صورت لزوم، لطفاً از یک کابل داخلی GPS 23 اینچی برای موقعیت یابی استفاده کنید
آنتن GPS را تا حد امکان نزدیک به پنجره قرار دهید.

توسعه دهنده شبکه LTE شما را می توان با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در این بخش راه اندازی کرد. قبل از نصب توسعه دهنده شبکه LTE، مطمئن شوید که بسته شما حاوی تمام اجزا است و ایمنی محصول را بررسی کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Verizon)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی توسعه دهنده ورایزون مدل Verizon LTE Network Extender" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی توسعه دهنده ورایزون مدل Verizon LTE Network Extender"، کلیک کنید.