بررسی اکسس پوینت بی سیم N300 دی-لینک مدل D-link DIR-615

نقد و بررسی

نقطه دسترسی بی سیم D-link N300 مدل D-link DIR-615

روتر بی سیم D-Link N300 (DIR-615) یک اتصال Wi-Fi قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای شما فراهم می کند. دسترسی به اینترنت پرسرعت را با رایانه ها، کنسول های بازی و پخش کننده های رسانه از فواصل دورتر در اطراف یک خانه کوچک یا آپارتمان به اشتراک بگذارید.

در عرض چند دقیقه با D-Link Setup Wizard راه اندازی شوید
فناوری IEEE 802.11n/g
از رمزگذاری بی سیم از طریق WPA™ یا WPA2™ پشتیبانی می کند
پورت های اترنت سریع (WAN/LAN) برای اشتراک گذاری دسترسی به اینترنت پرسرعت با رایانه ها و بازی ها
آنتن با بهره بالا برای افزایش پوشش Wi-Fi در اطراف خانه شما
پشتیبانی از Wi-Fi Protected Setup (WPS).

روتر بی‌سیم D-Link N 300 (DIR-615) با ارائه عملکرد بی‌سیم، رمزگذاری و پوشش عالی، برای ارتقاء شبکه خانگی بی‌سیم 802.11g شما ایده‌آل است. این روتر بی‌سیم N300 دارای هوشی است که می‌تواند چندین دستگاه بی‌سیم را مدیریت کند و امکان پخش و اشتراک‌گذاری یکپارچه را در سراسر شبکه خانگی شما فراهم کند. فناوری Wireless N300 نه تنها برد بی سیم شما را افزایش می دهد، بلکه با دستگاه های بی سیم نسل قبلی نیز سازگار است.

راه اندازی فوق العاده آسان

پیکربندی راه‌اندازی D-Link می‌تواند شما را در عرض چند دقیقه راه‌اندازی کند. راه‌اندازی ما شما را گام به گام در فرآیند نصب راهنمایی می‌کند تا اتصال اینترنت، شبکه بی‌سیم و تنظیمات رمزگذاری و هر چیز دیگری را که برای راه‌اندازی و راه‌اندازی شبکه‌تان نیاز دارید، پیکربندی کنید، بنابراین نیازی نیست در زمینه آنلاین متخصص باشید. شبکه های.

DIR-615 از رمزگذاری بی سیم برای کمک به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، چه از طریق شبکه بی سیم یا اینترنت، پشتیبانی می کند. پشتیبانی از استانداردهای WPA™ و WPA2™ به شما کمک می کند تا انتقال داده های بی سیم را رمزگذاری کنید، در حالی که فایروال های فعال دوگانه (SPI و NAT) به جلوگیری از حملات احتمالی خودی کمک می کنند.

اگرچه این ممکن است شبیه روتر معمولی شما باشد، اما اینطور نیست. این روتر D-Link Green است که برای کیف پول شما به همان اندازه که برای محیط زیست مفید است. DIR-615 برای صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست در برابر مواد مضر و کاهش ضایعات با استفاده از بسته بندی های قابل بازیافت طراحی شده است. دستگاه های D-Link Green جایگزین های سازگار با محیط زیست را بدون کاهش عملکرد ارائه می دهند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در سایت سازنده دیلینک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی اکسس پوینت بی سیم N300 دی-لینک مدل D-link DIR-615" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی اکسس پوینت بی سیم N300 دی-لینک مدل D-link DIR-615"، کلیک کنید.