«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت

«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت

به گزارش اکسیبو، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و به دنبال سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران، تعطیلات خود را کوتاه کرد و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت.

بر اساس اعلام این رسانه، کاخ سفید در این باره اعلام کرد: رییس جمهور «بایدن» در جریان گزارش های مربوط به حادثه بالگرد حامل رییس جمهور ایران قرار گرفت.

به گزارش اکسیبو به نقل از اِسکای نیوز، یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به اسکای نیوز عربی گفت که «رییس ستاد ارتش برای پیگیری تحولات ایران با فرماندهی مرکزی در تماس هستند.»

این در حالیست که کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا امروز به اخبار منتشره پیرامون سقوط بالگرد حامل رییس جمهور ایران واکنش نشان دادند.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اخبار منتشره پیرامون سقوط بالگرد حامل رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: گزارش های دریافتی درباره احتمال فرود اضطراری بالگرد رییس جمهور ایران را از نزدیک دنبال می کنیم.

به گزارش الجزیره، کاخ سفید نیز در این خصوص اعلام کرد: رییس جمهور «بایدن» در جریان گزارش ها مبنی بر سقوط بالگرد حامل رییس جمهور ایران قرار گرفت.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت"، کلیک کنید.