بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اکسیبو

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اکسیبو بازدید کرد.

به گزارش اکسیبو، صبح امروز حسین ظفری، معاون پیشگیری و  سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به همراه محسن شجاعی معاون طرح، توسعه، اعتبارات و آموزش و مهرداد فتوحی اکسیبو، مدیرکل کاهش خطرپذیری این سازمان با حضور در خبرگزاری اکسیبو از این خبرگزاری بازدید کرد.

ظفری در جریان این بازدید، اکسیبو را رسانه‌ای حرفه‌ای در حوزه انتشار اخبار حوادث و بحران توصیف کرد و گفت:‌همین نگاه حرفه‌ای نیز سبب تاثیرگذاری خوب اخبار اکسیبو در رسانه‌های دیگر است. از توجه شما نسبت به بحران ها و انتشار به موقع، صحیح و فراگیر اخبار بحران هایی مانند سیل و زلزله تشکر می‌کنم.

فتوحی اکسیبو، مدیرکل کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این بازدید گفت: انتظار نداشتم که عزیزان در خبرگزاری اکسیبو تا به این حد بر مسائل و موضوعات حوزه بحران مسلط باشند و این موضوع اتفاق خوبی است. امیدواریم همین نگاه در دیگر رسانه‌ها نیز ایجاد شود.

در جریان این بازدید موضوعات مختلفی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا

بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا

بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا

پایان خبر اکسیبو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اکسیبو" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اکسیبو"، کلیک کنید.