بازداشت 115 زن و 146 مرد در غرب تهران؛ چرا؟

بازداشت 115 زن و 146 مرد در غرب تهران؛ چرا؟

به گزارش اکسیبو از مرکز اطلاعات فراجا، اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد 146 نفر مرد و 115 نفر زن به صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علایم و نمادهایِ خاصِ شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاقِ نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

همچنین نمادهایِ شیطان پرستی، مشروباتِ الکی و مواد روان گردان به همراه 73دستگاه خودرو کشف و ضبط و به مراجع قضایی برای سیر اقدامات قانونی تحویل داده شد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 115 زن و 146 مرد در غرب تهران؛ چرا؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 115 زن و 146 مرد در غرب تهران؛ چرا؟"، کلیک کنید.