انجام ۱۵ هزار ماموریت توسط اورژانس زاهدان طی سه ماه گذشته

انجام ۱۵ هزار ماموریت توسط اورژانس زاهدان طی سه ماه گذشته

اکسیبو/سیستان و بلوچستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش از ۱۵ هزار ماموریت امدادی از ابتدای سال تاکنون توسط اورژانس این دانشگاه انجام شده است.

دکتر علی عبدالرزاق نژاد در گفت و گو با اکسیبو اظهار کرد: تلاشگران اورژانس ۱۱۵، در مدت سه ماه ۱۰ هزار و ۴۳۶ مرتبه در حوزه شهری و چهار هزار و ۱۶۲ ماموریت در جاده‌ها برای کمک به بیماران اعزام شدند.

به گفته وی، در حال حاضر ۶۷ پایگاه اورژانس در حوزه این دانشگاه فعال که شامل ۲۲ پایگاه شهری و ۴۴ پایگاه جاده‌ای است و یک فروند اورژانس هوایی نیز به منظور ماموریت‌های ویژه، نقاط سخت گذر و موارد اضطراری آماده امدادرسانی است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز ۱۳ سورتی پرواز امدادی توسط اورژانس هوایی انجام شده که در نهایت ۱۹ بیمار و مصدوم شامل ۱۴ تصادفی، یک مادر باردار، یک بیمار قلبی و سه بیمار نیز در سایر موارد خدمات امدادی را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین به امکان جابجایی بیماران از طریق هواپیمای بال ثابت به مراکز درمانی شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: استفاده از هواپیمای بال ثابت تابع قوانین و شرایط خاصی است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام ۱۵ هزار ماموریت توسط اورژانس زاهدان طی سه ماه گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام ۱۵ هزار ماموریت توسط اورژانس زاهدان طی سه ماه گذشته"، کلیک کنید.