انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: از 15 اسفند 1402، ابتدای طرح نوروزی تا 9 فروردین، بیش از یک میلیون و 43 هزار و 935 مورد بازرسی بهداشتی از اماکن مختلف تاکنون انجام شده است.

به گزارش اکسیبو، 764 هزار و 213 مورد از این بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و یک میلیون و 8 هزار و 742 کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت 537 هزار و 182 مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی 25 هزار و 357 مورد، بازرسی از اماکن عمومی 279 هزار و 722 مورد، تعداد اخطار کتبی صادره 105 هزار و 834 مورد، معرفی به مراجع قضایی 13 هزار 302 مورد و پلمپ مراکز متخلف 3245 مورد بوده است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام بیش از یک میلیون بازرسی بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون"، کلیک کنید.