انتقال بیش از 71 هزار زایر بیت الله الحرام با پرواز های «هما»

انتقال بیش از 71 هزار زایر بیت الله الحرام با پرواز های «هما»

طبق اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» تا ساعت 6 بامداد روز 16 خرداد ماه سال جاری، بیش از 71 هزار زایر حج تمتع رهسپار سرزمین وحی شدند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو از اداره کل روابط عمومی «هما»، با گذشت 23 روز از اعزام زایران حج تمتع تا ساعت 6 بامداد روز 16 خرداد ماه سال جاری، بیش از 71 هزار زایر رهسپار سرزمین وحی شدند.

در این عملیات تا مدت زمان یاد شده 623 سورتی پرواز از 20 ایستگاه پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام شده است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته درعملیات اعزام زایران سال جاری، بیش از 87 هزار زایر حج تمتع با انجام 754 سورتی پرواز به سرزمین وحی مشرف می شوند.

گفتنی است؛ عملیات اعزام زایران بیت الله الحرام تا 21 خرداد ماه 1403 ادامه دارد و پرواز های بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور از روز یکم تیرماه سال جاری آغاز می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال بیش از 71 هزار زایر بیت الله الحرام با پرواز های «هما»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال بیش از 71 هزار زایر بیت الله الحرام با پرواز های «هما»"، کلیک کنید.