انتخاب چهار نماینده ی باقیمانده حوزه انتخابیه تبریز/ تاج الدینی و فرهنگی بازماندند

انتخاب چهار نماینده ی باقیمانده حوزه انتخابیه تبریز/ تاج الدینی و فرهنگی بازماندند

به گزارش اکسیبو از تبریز، تراب محمدی اظهار کرد: از مجموع 211هزار و 591 رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه، علیرضا منادی سفیدان با 80هزار و 14 رای به عنوان نفر اول دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافت و علی جعفری آذر با تعداد 75هزار و 313 رای نفر دوم، رضا صدیقی با 74هزار و 884 رای نفر سوم و علی رضا نوین با 66 هزار و 513 رای به عنوان نفر چهارم راهی مجلس شدند.

وی افزود: علی آجودان زاده نیز با 61 هزار و 502 رای نفر پنجم، جواد عبادی با 55 هزار و 352 رای نفر ششم، محمدرضا میرتاج الدینی با 53 هزار و 454 رای نفر هفتم و محمدحسین فرهنگی با 45 هزار و 686 رای به عنوان نفر هشتم انتخاب شدند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و 12 نفر امروز در این مرحله برای تصدی 6 کرسی رقابت کردند.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز 2 نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، 2 نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و 2 نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند که دیروز از ساعت 8 تا 23 باهم رقابت کردند تا راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی مشخص شوند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخاب چهار نماینده ی باقیمانده حوزه انتخابیه تبریز/ تاج الدینی و فرهنگی بازماندند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخاب چهار نماینده ی باقیمانده حوزه انتخابیه تبریز/ تاج الدینی و فرهنگی بازماندند"، کلیک کنید.