امدادرسانی به 19 هزار نفر در سیل توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به 19 هزار نفر در سیل توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان

اکسیبو/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به بیش از 19هزار نفر در 448 روستای متاثر از سیلاب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شده است.

سید مهدی سجادی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ابتدای شروع سیلاب در جنوب استان 19 هزار و 489 نفر روز در قالب 289 تیم امدادی به این منطقه اعزام و خدمات امدادی را در 448 روستای استان با استفاده از 229 دستگاه خودرو امدادی شروع کردند.

وی ادامه داد: تاکنون امدادرسانی به 19 هزار نفر در قالب چهار هزار و 153 خانوار انجام شده است، همچنین 102 نفر حادثه دیده که در سیلاب گیر افتاده بودند عملیات رهاسازی آن ها توسط جمعیت هلال احمر انجام و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت 35 سورتی پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر استان برای امداد رسانی به افراد در مناطقی که در محاصره سیلاب بود، انجام شده است.

سجادی از توزیع 700 چادر امدادی، 600 تخته موکت، سه هزار و 500 تخته پتو، 6 هزار و 500 کیلوگرم نایلون، 300 شعله والور، بیش از 10 هزار سبد غذایی و معیشتی به عنوان بخشی از خدمات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده برای افراد حادثه دیده یاد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 28 محموله امدادی به دست هلال احمر سیستان و بلوچستان رسیده است گفت: در صورتی که در روزهای آینده مشکلی در این منطقه به وجود بیاید نیروهای هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر نیروهای جمعیت هلال احمر استان نیروهای هلال احمر استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان و بوشهر برای کمک به حادثه دیدگان به منطقه اعزام شده اند.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به 19 هزار نفر در سیل توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به 19 هزار نفر در سیل توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.