افزایش قطره چکانی قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

افزایش قطره چکانی قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، نرخ هر اسکناس دلار امروز (پنجشنبه، ۱۵ شهریور) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (سه شنبه، ۱۳ شهریور)، ۴۹ هزار و ۳۴۰ تومان معامله شد.

قیمت حواله هر دلار آمریکا روز جاری نسبت به روز کاری گذشته با ۵۰ تومان رشد، ۴۵ هزار و ۶۴۰ تومان دادوستد شد.

هر اسکناس یورو امروز با ۷۰ تومان افزایش نسبت به سه شنبه، ۵۴ هزار و ۶۷۰ تومان و حواله یورو با رشد ۱۰۰ تومانی به ۵۰ هزار و ۵۷۴ تومان فروخته شد.

نرخ هر درهم امارات امروز در مرکز مبادله بدون تغییر به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۴۳۵ تومان و حواله درهم با افزایش ۱۰ تومانی با قیمت ۱۲ هزار و ۴۲۸ تومان معامله شد.

قیمت هر صد دینار عراق نیز امروز در مرکز مبادله، سه‌هزار و ۷۶۹ تومان مبادله شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش قطره چکانی قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش قطره چکانی قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.