اطفای 3 حریق مهم در شهر سمنان/ حوادث مصدوم نداشت – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

اطفای 3 حریق مهم در شهر سمنان/ حوادث مصدوم نداشت - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

رضا خادمیان در گفت وگو با خبرنگار اکسیبو، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ماموران آتش نشانی سمنان سه حریق مهم را در شهر سمنان مهار کردند، ابراز داشت: آتش سوزی انبار ضایعات، خودرو پژو و درختان جاده درجزین از جمله این ماموریت ها بوده است.

وی ضمن بیان اینکه با اعلام سامانه 125 مبنی بر حریف خودرو پژو بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ماموران بلافاصله آتش را مهار کردند که وجود یک خاموش کننده دستی در خودرو در این مواقع می تواند از بروز خسارت مالی پیشگیری کند.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه حریق ضایعات در ملک مخروبه خیابان کهنه دژ سمنان دیگر حادثه مهم بوده است، ابراز داشت: وجود دپو غیر اصولی و نگهداری وسایل آتش زا و شیمیایی کنار یکدیگر یکی از عوامل بروز این حوادث هستند که خوشبختانه این حادثه به خیر گذشت.

خادمیان ضمن بیان اینکه در پی حریق درختان درجزین سمنان بلافاصله تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه نیز به خوبی مهار شده است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه حوادث مصدوم و فوتی نداشتند، افزود: از مسافران و هموطنان در خواست داریم از برافروختن آتش زیر درختان در کنار جاده و استراحتگاه ها و پارک ها به طور جد خودداری کنند و در صورت ضرورت حتماً از خاموش بودن آن اطمینان کافی حاصل پیدا کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطفای 3 حریق مهم در شهر سمنان/ حوادث مصدوم نداشت – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطفای 3 حریق مهم در شهر سمنان/ حوادث مصدوم نداشت – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.