استقبال مسافران نوروزی از پویش «چشم به راهیم» در البرز – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

استقبال مسافران نوروزی از پویش «چشم به راهیم» در البرز - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، علی زندی فر گفت: با فرارسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش چشم به راهیم با هدف ایمنی سفر و رویکرد کاهش حداکثری تصادفات در استان البرز همزمان با سراسر کشور از 27 اسفند ماه 1402 آغاز شد.

وی افزود: این پویش با رویکرد اصلی آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی با ایجاد ایستگاه در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی پرشین لوتوس واقع در لاین جنوبی آزادراه کرج – قزوین، کیلومتر 31 تا 13 فروردین سال جاری اجرا می شود.

به گفته زندی فر، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در طول مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از اهداف اصلی این پویش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با تاکید بر اینکه امسال استقبال کاربران جاده ای از پویش چشم به راهیم بسیار خوب بوده است، مطرح کرد: در تلاشیم با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان با حضور در سطح راه های البرز، پیام رانندگی ایمن را به همه رانندگان صادر کنیم و امیدواریم در این ایام شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال مسافران نوروزی از پویش «چشم به راهیم» در البرز – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال مسافران نوروزی از پویش «چشم به راهیم» در البرز – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.