ارایه بیش از 6800 خدمت درمانی به زایران حج

ارایه بیش از 6800 خدمت درمانی به زایران حج

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارایه بیش از 6800 مورد خدمات پزشکی به زایران سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش اکسیبو، سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در سرزمین وحی بسر می برد، با اشاره به اینکه بیمارستان و درمانگاه های این مرکز در مکه مکرمه و مدینه منوره آماده ارایه خدمات پزشکی و درمانی به زایران ایرانی هستند، گفت: از ابتدای ورود زایران به سرزمین وحی از 24 اردیبهشت ماه تا شب گذشته 6820 مورد خدمات پزشکی به زایران ایرانی ارایه شده است که از این تعداد، 5646 مورد از خدمات در مدینه بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 2040 ویزیت در درمانگاه های ایرانی در مکه و مدینه صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این 133 مورد هم ویزیت تخصصی انجام شده است.

به گفته مرعشی در این مدت همچنین 92 مورد خدمات پاراکلینیک، 1534 مورد خدمات پرستاری، 24 مورد خدمات بستری و 215 مورد خدمات مددکاری و امداد و انتقال برای زایران انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ به گفته مرعشی در حال حاضر تنها 2 زایر ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستند و وضعیت سلامت زایران کشورمان در سرزمین وحی مناسب است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه بیش از 6800 خدمت درمانی به زایران حج" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه بیش از 6800 خدمت درمانی به زایران حج"، کلیک کنید.