ادارات این استان فردا تعطیل شد

ادارات این استان فردا تعطیل شد

به گزارش اکسیبو، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی «پنجشنبه» یکم شهریور ماه به علت گرمای هوا در استان خبر داد.

بنابر گزارش اکسیبو، مرادعلی پیوند افزود: با توجه به افزایش دمای هوا، دستگاه‌های اجرایی استان فردا «یکم شهریور ماه ۱۴٠۳» تعطیل است.

وی ابراز داشت: نظر به ماندگاری گرمای شدید هوا و لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی و همچنین مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق استان، همه دستگاه‌های اجرایی به غیر از خدمات رسان‌ها و مراکز درمانی فردا پنجشنبه، یکم شهریورماه تعطیل است.

پیوند با بیان اینکه دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان، مراکز درمانی، نظامی و مراکز دارای نوبت کاری و کشیک مشمول این تعطیلی نیستند، افزود: کارکنان ادارات نیز ملزم بوده به نحو دور کار فعالیت کنند.

۴۷۲۳۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادارات این استان فردا تعطیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادارات این استان فردا تعطیل شد"، کلیک کنید.