اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری

اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری

اکسیبو/مازندران اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در مجتمع قوه قضائیه در ساری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور حسین کمالیمدیرکل آموزش و پرورش مازندارن، امروز ۱۸ مردادماه در اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در مجتمع قوه قضائیه در ساری برگزار شد، گفت: شما دانش‌آموزان وقت خودتان را علاو بر انجام تکالیف اصلی و تحصیلی برای حفظ قرآن و آشنایی بیشتر با معارف اسلامی همت مضاعف داشتید و این بسیار ارزشمند است.

وی تأکید کرد: بر قرآنیان لازم است در کنار رقابت مسابقه‌ای انس با قرآن، به تدبر و تفکر در آیات الهی نیز بپردازید و خودشان را به اخلاق و رفتار قرآنی مزین کنند.

کمالی، با اشاره به ثأثیرگذاری قرآن کریم در رفتار و منش افراد، تصریح کرد: هر آنچه ما در زندگی سعادتمند به آن نیاز داریم در قرآن کریم آمده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سطح بالایی برگزار شد، افزود: چه خوب است هر کدام از شما قرآنیان در سطح یک مربی هستید چند نفر را در انس با قرآن و معارف اسلامی با خود همراه کنید.

در پایان این مراسم با حضور «رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش مازندران از نفرات برتر این مسابقات در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ساری"، کلیک کنید.