آیت الله رییسی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات ارزنده ای انجام داد

آیت الله رییسی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات ارزنده ای انجام داد

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خدمات آیت الله رییسی هم در قوه قضاییه و هم در دولت ماندگار است.

صفدر کشاورز در گفت و گو با اکسیبو، درباره اقدامات آیت الله رییسی در دولت  و قوه قضاییه گفت: آیت الله رییسی هم در قوه قضاییه  و هم قوه مجریه منشا خیر بود. زمانی که ایشان در قوه قضاییه بود، سند تحول قوه قضاییه  برای  اولین بار تهیه شد و ایشان به جد پیگیر موضوع بود و  اهداف کلان و راهبردی قوه قضاییه را در قالب سند تحول تهیه و ابلاغ کرد. 

وی افزود: بحث ظلم ستیزی و  برخورد با فساد یکی از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار بود و در  زمانی که در قوه قضاییه بود، به جد آن را پیگیری می کرد.

کشاورز با اشاره به اقدامات آیت الله رییسی در زمینه  حمایت از تولید گفت: زمانی که با تحریم مواجه بودیم و شرکت ها یکی پس از دیگری با مشکل مواجه می شدند، آیت الله رییسی در قوه قضاییه با ایجاد  و راه اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید بسیار تلاش و کوشش کرد تا  واحدهای تولیدی تعطیل نشود.  بسیاری از واحدهای تولیدی در زمان ایشان از  فرصت ها استفاده کردند و توانستند کما فی السابق فرآیند تولید را انجام دهند و خودشان را حفظ کنند.

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان گفت: خدمات آیت الله رییسی هم در قوه قضاییه و هم در دولت ماندگار است.

پایان خبر اکسیبو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات ارزنده ای انجام داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات ارزنده ای انجام داد"، کلیک کنید.