آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به 62 کشته و 145 زخمی رسید

کمیته تحقیقاتی روسیه در پیام رسان تلگرام از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو، پایتخت روسیه خبر داد.

به گزارش اکسیبو، جمعه شب افرادی مسلح با لباس شبه نظامی به طبقه همکف تالار کروکوس مسکو حمله و سپس با سلاح های خودکار شروع به تیراندازی کردند.

طبق آنچه خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از کمیته تحقیقاتی روسیه اعلام کرده است، بیش از 60 نفر در این حمله تروریستی جان باخته و احتمالا این آمار روند افزایشی در پیش داشته باشد.

طبق ویدیو منتشر شده توسط کمیته تحقیقات روسیه، عاملان حمله تروریستی در ساختمان کروکوس سیتی در مسکو، به اسلحه کلاشینکف مسلح بودند.

هم چنین براساس فهرست منتشر شده توسط وزارت بهداشت منطقه مسکو، تعداد قربانیان 62 ثبت شده و مجروحان این حمله تروریستی به 145 نفر رسیده است.

آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به 62 کشته و 145 زخمی رسید
حمله تروریستی در مسکو
آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به 62 کشته و 145 زخمی رسید
تالار کنسرت کروکوس – مسکو، روسیه

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل می گوید آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان این حمله تروریستی به مسکو را شدیدا محکوم کرد. علاوه بر این، اعضای شورای امنیت سازمان ملل نیز این «حمله تروریستی شنیع و بزدلانه» را شدیدا محکوم کرده اند.

در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به 62 کشته و 145 زخمی رسید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار تلفات حمله تروریستی در مسکو به 62 کشته و 145 زخمی رسید"، کلیک کنید.