آماده سازی 23 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در آذربایجان غربی

آماده سازی 23 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در آذربایجان غربی

اکسیبو/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر حداکثری برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، رقابتی و در امنیت کامل در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

محمدصادق معتمدیان، 9 اسفند ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت مشارکت قوی مردم در انتخابات، افزود: حضور حداکثری مردم یکی از عوامل مهم انتخابات بوده و وحدت ملی، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت را برای کشور و استان به ارمغان خواهد آورد.

وی همچنین با تاکید بر جلوگیری از دوقطبی سازی فضای انتخابات در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: با جریانات واگرا که فضای انتخابات را آلوده کرده و به وحدت و انسجام استان آسیب وارد سازند، برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی به آماده سازی 23 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در استان نیز اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 610 بازرس به روند برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی نظارت خواهند کرد تا با برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند، از آرای مردم صیانت شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله های آموزش، ترویج و پژوهش در حوزه های قرآنی، افزود: دستگاه های مختلف استان با آماده سازی زیرساخت ها، از تشکل های مردمی قرآنی و فعالیت های این حوزه، حمایت کنند.

استاندار آذربایجان غربی به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیز اشاره و اظهار کرد: از برگزاری همایش های ملی و بین المللی در حوزه قرآنی با تمام توان حمایت می کنیم و پیگیر تامین اعتبارات مورد نیاز برای برنامه های اجرایی قرآنی خواهیم بود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای احیای دریاچه ارومیه، افزود: علیرغم تلاش های دولت برای هدایت آب سدها و رودخانه ها به دریاچه ارومیه، متاسفانه برداشت های غیرمجاز در طول مسیر ادامه داشته و نیازمند فرهنگ سازی در جامعه برای مدیریت منابع آبی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مراحل پایانی و اتمام فاز سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه، گفت: در مرحله نرم افزاری احیای دریاچه ارومیه، نیازمند مردمی سازی و همراهی مردم با پروژه های احیای دریاچه و تغییر الگوی کشت هستیم.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست اشاره کرده و افزود: در کنار اهتمام جدی دستگاه های متولی، همراهی تشکل های مردمی برای فرهنگ سازی در حوزه صیانت از محیط زیست و حذف زباله از چهره اماکن طبیعی، ضروری است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده سازی 23 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده سازی 23 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در آذربایجان غربی"، کلیک کنید.