آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود

آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون جدید ازدواج و طلاق در ۲۰ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اکسیبو، صفدر کشاورز در نشست خبری امروز گفت: عملکردمان در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی از ۱۹ خردادماه امسال  تاکنون 3 درصد رشد داشته است.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲ گفت: این آزمون در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و نتایج آزمون در ۹ مرداد در سایت سنجش بارگذاری شد. از ۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر شرکت کننده، ۱۱ هزار و ۷۸۷ نفر آقا و ۱۴ هزار و ۷۸۵ نفر خانم بودند. مجموع پذیرفته شدگان ۴ هزار و  ۴۱۸ نفر بودند.

وی افزود: همچنین در آزمون سردفتری مربوط به سال ۱۴۰۳ که در دوم شهریورماه برگزار شد،  ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر ثبت نام کرده بودند که بیش از ۱۳ هزار نفر آقا و بیش از ۱۸ هزار خانم بودند.

کشاورز گفت: در این فاصله آزمون دفتریاری را داشتیم که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد. از مجموع ۱۲۲۴ نفر دفتریار که از طرف سردفتران برای ابلاغ دفتریاری معرفی شدند، ۳۱۸ نفر آقا و ۸۲۸ خانم بودند و ۱۸۴ نفر پذیرفته شدند که ۵۹ نفر آقا و۱۲۵ نفر خانم‌ هستند. برای برگزاری آزمون دفتریاری امسال نیز در حال جمع آوری  اطلاعات دفتریاری هستیم و آزمون دفتریاری بعد از هماهنگی‌های لازم  برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون سردفتری ازدواج و طلاق در سال گذشته برگزار شد  و نتایج آن اعلام شد و ۳۲۴ نفر پذیرفته شدند. آزمون جدید سردفتری ازدواج و طلاق نیز در ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود"، کلیک کنید.