کره شمالی موشک کروز فوق بزرگ آزمایش کرد

کره شمالی موشک کروز فوق بزرگ آزمایش کرد

آزمایش قدرت کلاهک موشک کروز استراتژیک Hwasal-1Ra-3 و پرتاب موشک ضدهوایی Pyoltsi-1-2 روز جمعه توسط کره شمالی در دریای زرد انجام شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، رسانهٔ دولتی کره شمالی امروز بیانیه ای مبنی بر «آزمایش قدرت کلاهک موشک کروز استراتژیک Hwasal-1Ra-3 و پرتاب موشک ضدهوایی Pyoltsi-1-2 جمعه در دریای زرد انجام شد و به اهداف خود دست یافت» را منتشر کرد.

پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی خود را از زمانی که رهبر این کشور از پایان دادن به سیاست آشتی با کره جنوبی در پی اقدامات تحریک آمیز این کشور به همراه آمریکا و ژاپن خبر داد، تشدید کرده.

کیم جونگ اون گفته بود «وقت آن است که به دلیل وضعیت نامطمین و بی ثبات در شبه جزیرهٔ کره، بیش از هر زمان دیگری برای جنگ آماده شویم» و قول داد در صورتی که به کشورش حمله شود، به دشمنان پیونگ یانگ ضربهٔ مهلک وارد کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کره شمالی موشک کروز فوق بزرگ آزمایش کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کره شمالی موشک کروز فوق بزرگ آزمایش کرد"، کلیک کنید.