لزوم ثبت برنامه تولید واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت

لزوم ثبت برنامه تولید واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت

به گزارش خبرگزاری اکسیبو استان سمنان ، حمیدرضا قدس با اعلام این خبر گفت : بنا به ابلاغیه وزارت صمت و بمنظور ارایه خدمات مطلوب به بخش صنعت ، واحدهای صنعتی ملزم به ثبت برنامه ماهیانه تولید در سال 1403 در سامانه جامع تجارت می باشند.

وی افزود: ارایه خدماتی نظیر بررسی پرونده های ثبت سفارش ، دریافت مواد اولیه از بورس و غیره ، مستلزم ثبت اطلاعات واحدهای صنعتی از قبیل ثبت آمار تولید ، اسناد خرید و فروش بر روی سامانه جامع تجارت می باشد که این امر باید از طریق مدیران واحدهای تولیدی انجام گیرد.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ملاک تخصیص سهمیه ارزی واحدهای تولیدی در سال 1403 ، ثبت اسناد تولید و فروش سال 1402 و ارایه برنامه تولید پیشنهادی واحد در سال 1403 در سامانه جامع تجارت می باشد و همچنین ادامه استفاده از سهمیه ارزی منوط به اجرای برنامه تولید در موعد مقرر می باشد.

حمیدرضا قدس افزود: واحدهای صنعتی استان سمنان می توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت به نشانی www.ntsw.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و انتخاب گزینه برنامه تولید در قسمت نوع سند نسبت به ثبت برنامه در این سامانه اقدام نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم ثبت برنامه تولید واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم ثبت برنامه تولید واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت"، کلیک کنید.