فردا و پس فردا کدام استان ها بارانی هستند؟

فردا و پس فردا کدام استان ها بارانی هستند؟

به گزارش اکسیبو، صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (15 فروردین ماه) در برخی نقاط استان های مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی کرمان و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

اکسیبو نوشت: ضیاییان در ادامه گفت: پنجشنبه (16 فروردین ماه) در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب یزد، جمعه (17 فروردین ماه) در شمال شرق کشور و شنبه (18 فروردین ماه) در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر در برخی از ساعات بارندگی، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک خواهیم داشت و شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (15 فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (16 فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فردا و پس فردا کدام استان ها بارانی هستند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فردا و پس فردا کدام استان ها بارانی هستند؟"، کلیک کنید.