خرید تضمینی جو از کشاورزان استان قزوین آغاز شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

خرید تضمینی جو از کشاورزان استان قزوین آغاز شد - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، علی راه انجام با اشاره به آغاز برداشت جو از مزارع استان قزوین اظهار کرد: عملیات خرید تضمینی جو از کشاورزان استان قزوین به صورت تضمینی آغاز شد.

وی افزود: با آغاز برداشت محصولات جو آبی و دیم از سطح 39 هزار هکتار از مزارع کشاورزی این استان، عملیات خرید تضمینی این محصول از کشاورزان نیز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: امسال سازمان تعاون روستایی به مباشرت اتحادیه دامداران استان مسیولین خرید تضمینی جو استان را برعهده دارد که جو مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری می کند.

راه انجام یادآور شد: روند خرید توافقی محصول جو تا پایان مرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت و کشاورزان می توانند محصولات جو را برداشت و تحویل این مرکز دهند.

وی اضافه کرد: قیمت تعیین شده برای خرید تضمینی جو هر کیلوگرم 10 هزار تومان است.

گفتنی است؛ در سال زراعی جاری 30 هزار و 214 هکتار از اراضی زراعی استان به کشت محصول جو آبی و نه هزار و 312 هکتار به جو دیم اختصاص دارد و پیش بینی می شود 110 هزار تن محصول از این مزارع برداشت شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید تضمینی جو از کشاورزان استان قزوین آغاز شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید تضمینی جو از کشاورزان استان قزوین آغاز شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.