اردوغان: اگر اسراییل متوقف نشود، در نهایت سرزمین آناتولی را هدف قرار خواهد داد

اردوغان: اگر اسراییل متوقف نشود، در نهایت سرزمین آناتولی را هدف قرار خواهد داد

اردوغان اطمینان داد که نتانیاهو و کسانی که در نسل کشی در غزه شریک هستند، در قبال هر قطره خونی که ریخته اند، پاسخگو خواهند بود و با عدالت روبرو می شوند.

به گزارش اکسیبو، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در نشست حزب عدالت و توسعه گفت: اسراییل در غزه متوقف نخواهد شد و اگر متوقف نشود، این دولت سرکش در نهایت آناتولی را با توهمات سرزمین موعود خود هدف قرار خواهد داد.

اردوغان گفت: ما در کنار حماس که برای استقلال سرزمین خود و دفاع از آناتولی می جنگد، خواهیم ایستاد.

او تاکید کرد: این واقعیت که قاتلان صهیونیست و مهره های آنها ما را هدف قرار می دهند، چیزی نیست که از آن بترسیم یا از آن دوری کنیم، بلکه مدال افتخاری است که با افتخار بر سینه خود خواهیم گذاشت. برخی افراد با وجدان ضعیف از رفتار ما برای پذیرایی از مجروحانی که از فلسطین می آیند، ناراحت شدند اما این کشور قدرت التیام بخشیدن به زخم های مجروحین را دارد.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردوغان: اگر اسراییل متوقف نشود، در نهایت سرزمین آناتولی را هدف قرار خواهد داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردوغان: اگر اسراییل متوقف نشود، در نهایت سرزمین آناتولی را هدف قرار خواهد داد"، کلیک کنید.